פרוייקטים נבחרים 1

עיצוב דירה בראש העין

ספה ורודה, מטבח שחור ופרקט

הלקוחה: אישה בגיל השלישי

את דירת הקבלן בראש העין החלטתי לעצב בניגודיות וביצירת קונטרסט בין עיצוב רך ונעים לצד עיצוב דרמטי ויוקרתי. בחלל הסלון הקפדתי על עיצוב אלגנטי וחמים, הריהוט שנבחר הוא בגווני צבעי פסטל נעימים, טקסטיל לבן, שקוף ונשפך, פינת אוכל מרווחת ומפנקת לילדים ולנכדים שיגיעו להתארח ויצירת פתרונות אחסון. כדי לאזן את החלל, המטבח עוצב בצבע שחור זכוכית, בקווים ישרים ונקיים. חדר השינה מעוצב כמו סוויטה בבית מלון קיר כוח בגוון אפרסק עדין המשרה אווירה רגועה, מיטה מפנקת וטקסטיל המחבר בין כל הפריטים בחלל.בית שעוצב עם מלא אופי ואמירה עד הפרט האחרון. 

עיצוב בית במושב

קיר ירוק, כסא נדנדה והשראה מהטבע

הלקוחות: זוג + 3 +כלב

בפרויקט זה התרכזתי והלבשתי את החלל הציבורי. הנסיעה הארוכה לבקעה, הנוף המדברי המשגע המשלב בתוכו גם גוונים של ירוק, סיפקו לי השראה ויצירתיות לעיצוב הבית. חלל הסלון הוא גדול וארוך ולכן היה צורך בחשיבה וביצירתיות כדי להפוך אותו לחלל חמים ומזמין. השתמשתי בפלטת צבעים בגוונים של חום, ירוק מעושן המשמש כקיר כוח, ונגיעות קלות של ורוד.נבחרו שתי ספות רחבות ומפנקות שמוקמו אחת מול השנייה ויוצרות שיח, קרבה וחמימות בחלל. שילבתי חומרים טבעיים בפרטי הנגרות ובעזרת טקסטיל רך ושקוף ניתן לראות את הנוף המשגע בין פתחי החלונות בישיבה על כסא נדנדה מפנק. 

הפרויקט בכפר יונה

מינימליסטיות ופרידה קאלו אחת

הלקוחות: זוג+2

דירות מחיר למשתכן הן דירות שאין שום אפשרות לשנות או לשדרג את הבחירות עד לקבלת מפתח והמטרה הייתה להלביש את הבית משלב התחלתי במצבו הקיים בזמן קצוב, ללא שינויים במבנה, באמצעות תכנון מחדש ונגרות מותאמת במטבח, בחירת ריהוט, חומרים, צבעים, טקסטיל, תאורה ופרטי אומנות לחללי הבית.הדירה בכפר יונה שהפכה לבית חמים ומזמין. 

הפרויקט בקריות

שחור לבן אפור וכל מה שביניהם

הלקוחות: זוג + 1

הדגשים שבני הזוג ביקשו לעצמם הם מינימליזם, קווים נקיים וסקאלת צבעים מונוכרומטית. התפקדתי להגשים את חלומם ומסתבר שהחיים הם כן שחור ולבן ואפשר לגמרי להנות מזה. בחלל הסלון בחרתי את קיר הטלוויזיה כקיר כוח באפקט בטון, תכננתי ספריית ברזל שיוצאת מהתקרה ועליה הלבשתי פרטי אקססוריז מוקפדים. חלל השינה מעוצב במונוכרומטיות שעושה נעים ובפרטי נגרות פונקציונאליים בהתאם לחלל. לתינוקת, אביב, עיצבתי חדר מתוק ונעים בגווני ורוד ולבן, כיסא נדנדה מפנק וטקסטיל רך. 

דירת קבלן בחולון

מראה מראה שעל הקיר

הלקוחות: זוג +3

לאחר 10 שנים של מגורים, דיירי הבית התלבטו אם למכור את הבית או להישאר ולעצב אותו מחדש. בסופו של דבר הדיירים החליטו לרענן והלביש קומפלט את החלל הציבורי. כשניגשתי לעצב את החלל, בחרתי באלמנט מרכזי שהוא המראה המדהימה עם חצי מסגרת שחורה והחלטתי שבעזרתה אני חוצה, בעזרת צבע, את הקיר לשני חלקיםובכך יצרתי קיר כוח דומיננטי בחלל שמכתיב את הצבעוניות החלל כולו בצבעים רכים ונעימים של ורוד וירוק, נגיעות של שחור ולבן ואיך אפשר שלא..שילבתי עץ בכיסאות בפינת האוכל. לא צריך לעבור דירה בשביל לשנות לחלוטין את החלל החשוב ביותר וזה מה שנקרא הלבשת הבית ונראה לי שעמדתי במשימה:). 

דילוג לתוכן